Nog niet weg - Reisverslag uit Capelle, Nederland van Ton & Patricia Geise - Lloyd - WaarBenJij.nu Nog niet weg - Reisverslag uit Capelle, Nederland van Ton & Patricia Geise - Lloyd - WaarBenJij.nu

Nog niet weg

Door: tg

Blijf op de hoogte en volg Ton & Patricia

18 September 2009 | Nederland, Capelle

IK zit nog rustig thuis en probeer mijn NetBook pc-tje in te richten voor de reis. Zojuist dit Patton.waarbenjij.nu zitten maken en ik denk dat dit het eerste verslag wordt. Vrijdag over een week gaan we echt. Tot dan

Ton

• 23 September 2009 - 08:51

Laura Van G:

Heel veel plezier alvast en een fijne reis!! Geniet er beiden van! Wel foto's plaatsen he? Kunnen we mee genieten ;)

Groetjes Laura v G.

• 23 September 2009 - 16:13

Bernard@geise.nl:

lieve Tonias en Patrice, nog even en je mag op vleugels naar het Oosten waar veel wijsheid werd vergaard. Jullie zullen het ongetwijfeld ontmoeten. Vlieg licht en soepel naar de zon en laat je daar verlichten. Keer weerom beladen met begrip en kennis van een oude samenleving. Lieve groet en veilige reis J&B

• 23 September 2009 - 18:43

Johan & Kathe:

Beste Ton en Patricia,

Uiteraard met weemoed zien we jullie vertrekken naar de bestemming die wij een half jaar geleden gepland hadden. Nu zijn jullie onze "verkenners" en zijn wij erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Veel plezier!!

• 24 September 2009 - 15:04

Peter S.:

Ola PatTon,

een hele fijne leis booldevol oostelse cultuul, lekkelnijen, wijsheden en lust toegewenst.

Gloeten vanaf den Alkenoold

• 25 September 2009 - 21:48

Klaar:

Nu zijn jullie wel echt weg.. want heb jullie naar schiphol gebracht! Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en het avontuur kan beginnen!
    Kus

• 27 September 2009 - 17:20

Anneke:

lieve Patries en Ton,
    de foto's zien er al indrukwekkend uit, dus de belevenis in eigen persoon moet fantastisch zijn, geniet er heerlijk van met zijn 2en!!!
    kus Anneke

• 02 Oktober 2009 - 18:03

Johan & Kathe:

Patricia en Ton

Ziet er allemaal geweldig uit, de foto's en de verhalen smaken naar meer
    Ook het fietsen in China lijkt ons geweldig.
    Geniet zeker nog verder

• 04 Oktober 2009 - 17:47

Anneke:

Lieve Patries en Ton,
    Kan niet wachten om je zeer interessant verslag te lezen, wat een indrukken, wat een belevenissen doen jullie op, wat zullen jullie veel te vertellen hebben, goed dat je het bijhoudt, anders is het niet te onthouden allemaal. Nog heel veel reisplezier, ik leef/reis met jullie mee
    liefs Anneke